ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΠΟΛΛΟΙ ΕΜΙΣΗΣΑΝ ΤΗ ΔΟΞΑ ΟΥΔΕΙΣ

10 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΔΙΑΣΗΜΗ
ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΗΜΟΥΝ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕ ΘΑ ΤΑ ΕΚΑΝΑ.



1.Φοράω μόνο βαμβακερά εσώρουχα,το δέρμα μου δεν ανέχεται τίποτε άλλο (προφανώς αν εκτός από διάσημη ήμουν και πλούσια θα τα αντικαθιστούσα με μεταξωτά, και μην ακούσω το γνωστό, θα πλακωθούμε)

2.Θα περάσω τις διακοπές μου στο Καστρί, Δάνη, αν διαβάζεις, μη νομίσεις ότι πάω να κάνω παρέα στο Γιώργο, άλλο Καστρί λέω.(αν βέβαια εκτός από φήμη και πλούτη είχα και σκάφος θα προτιμούσα το γύρο των Κυκλάδων)



3.Αυτό τον καιρό δεν έχω σχέση (αν εκτός από διάσημη και πλούσια ήμουν και καλός άνθρωπος μάλλον θα είχα)

4.Δε μου αρέσουν τα αξεσουάρ εκτός απ'τις τσάντες και τα παπούτσια, κοσμήματα, φουλάρια, ζώνες κλπ τα θεωρώ πολυτέλεια (προφανώς αν ήμουν όλα τα παραπάνω θα σχεδίαζα τη δική μου σειρά αξεσουάρ και μάλλον θα μου άρεσαν)

5.Το αγαπημένο μου φαγητό είναι τα γεμιστά, ορφανά παρακαλώ.(αυτό προφανώς δε θα άλλαζε με τη διασημότητα, απλά δε θα το δήλωνα δημοσίως, θα λεγα ότι τρώω σούσι, φύκια και μεταξωτές κορδέλες)

6.Για να διατηρώ την καλλίγραμμη σιλουέτα μου γυμνάζομαι 3 φορές το χρόνο από 15 λεπτά (αντίστοιχα θα΄ταν 3 φορές τη βδομάδα από κανα δίωρο)

7.Δεν οδηγώ, χρησιμοποιώ τα ΜΜΜ(αν ήμουν διάσημη και πλούσια ελπίζω ότι θα΄χα σωφέρ)

8.Διαβάζω πολλά μα πάρα πολλά βιβλία (αν ήμουν διάσημη όμως θα διάβαζα τι γράφουν για μένα οι κίτρινες φυλλάδες)

9.Δεν έχω τηλεόραση σπίτι μου (αυτό δε θα άλλαζε, απλά θα έπαιρνα ένα home cinema για να βλέπω ταινίες)

10.Παραλίγο ν΄ανέβω τα σκαλιά της εκκλησίας ντυμένη στα λευκά αλλά τη γλίτωσα (αν ήμουν διάσημη θα ΄χα παντρευτεί και τώρα θα έβγαινε το διαζύγιο)

Related Posts

10 σχόλια

  1. αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ.... δεν παίζεσαι μιλάμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν εισουν διασημη εγω θα ηθελα να με παρεις ενα τηλεφωνο και με τα λεφτα σου να μ'αφηνες να σου χαρισω τον κοσμο ολο
    υ.γ
    μην μου απαντησεις οτι αν ειχες λεφτα θα ηξερες απο μονη σου πως να περασεις τελεια,γιατι θα περνουσες μονο τελεια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν θα επιδίωκα και δεν επιδιώκω την διασημότητα (celebrity). Είναι η πιο γλυκιά αμαρτία των ματαιόδοξων. Αν κάποιος διαβάσει τις αναρτήσεις μου θα καταλάβει περισσότερα σχετικά με τον τρόπο που σκέφτομαι και δρώ. Με απασχολεί μόνο να ζω καλά (ευζωία). Για να επιτευχθεί αυτό χρειάζονται κάποια χρήματα, επειδή δυστυχώς έχουμε καπιταλισμό, και μάλιστα άγριο. Η χρυσή τομή αποκαλείται ευκατάστατος. Ο Πλούτος "κοστίζει" και η φτώχεια είναι μιζέρια. Αν κάποια είναι διατεθειμένη, να μου προσφέρει όσα χρειάζομαι για συνεχίσω να παράγω το πνευματικό και καλλιτεχνικό μου έργο, την νυμφεύομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αγαθοδαίμων μου,ούτε εγώ επιδιώκω τη διασημότητα,ένα χιουμοριστικό ποστάκι έγραψα,αλλά σου υπόσχομαι, αγόρι μου, μόλις γίνω πλούσια θα σου κάνω πρόταση!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. απο τα δεκα πραγματακια..πολυ σημαντικο ειναι το ενδεκατο...
    το ο,τι δεν εισαι" διασημη"......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλτατη Δέσποινα,
    Με τιμά ιδιαιτέρως η απάντηση σου(πρόταση).
    Το εύχομαι ολόψυχα να πλουτίσεις, αφού με συμφέρει πολαπλά.
    Δεν είναι και λίγο να ελπίζεις, ότι θα έρθει μια μέρα που μια όμορφη και έξυπνη γυναίκα θα σου κάνει πρόταση γάμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χμμμ, όταν λές Καστρί, εννοείς κάπου στην Πελοπόννησο...???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χμμμμ,όταν λέω Καστρί εννοώ ακριβώς εδώ http://homepages.pathfinder.gr/kastri_xondrou/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ψιλιάστηκα ότι κάπου στην Κρήτη εννοούσες, αλλά έριξα άδεια για να πιάσω γεμάτα!!!χαχα
    Καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου