ΧΑΡΙΣΕ ΜΟΥ

Χάρισέ μου μια γωνιά
στο πιο μικρό σου όνειρο
ίσα ίσα να χωράει μια αγάπη
κι άσε μου και κάποιο περιθώριο
να διώξω απ΄τα μάτια σου το δάκρυ


Χάρισέ μου μια γωνιά
στο πιο φτωχό τραγούδι σου
ίσα ίσα να χωρά τα όνειρά μου
κι άσε με να γίνω αγγελούδι σου
να σ΄έχω όταν κοιμάσαι αγκαλιά μου


Χάρισέ μου μια γωνιά
στα πιο μεγάλα πάθη σου
ίσα ίσα να χωράει μία λέξη
και πίστεψε πως τα μοιραία λάθη σου
η αγάπη μου μπορεί να συγχωρέσει


Χάρισέ μου μια γωνιά
στον πιο μεγάλο πόνο σου
ίσα ίσα να χωράει την καρδιά μου
κι άσε με να διώξω κάθε φόβο σου,
μόνο μη φοβηθείς τα αισθήματά μου


την επιείκιά σας παρακαλώ,στα 16 μου το ΄γραψα όπως και όλα τ΄άλλα τραγουδάκια



Related Posts

2 σχόλια

  1. η αλήθεια είναι πως μια γωνιά είναι αρκετή... Αν ο άλλος όμως δεν στην δώσει δεν είναι άδικο? Μια γωνίτσα ζήτησες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αξίζουν πολύ περισσότερο τα ποιήματα της μικρής μας ηλικίας, τόσο αυθεντικά, γεμάτο συναίσθημα, που σε δακρίζει.

    Ομορφο, όμορφο, όμορφο

    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου