Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου, Σούδα

Αγαπητό ημερολόγιο, πέρασα μια βδομάδα από τότε που τα είπαμε, αλλά η διάθεσή μου δεν έχει αλλάξει πολύ και δεν έχω και φωτό να συνοδέψω τη σημερινή ανάρτηση. Το κακό είναι ότι οι μίζεροι άνθρωποι σαν εμένα, δεν "πουλάνε" πολύ ούτε για πολύ.

Το πολύ πολύ να τους δώσουν κουράγιο στην αρχή με τη σοφία του "τα΄χω περάσει κι εγώ και ξέρω" ή την ανωτερότητα του "ευτυχώς εγώ είμαι καλά και τα ξέρω όλα" ή με την συμπάθεια του "δεν σου αξίζει αυτό, άλλαξέ το" .



Το εκτιμάς προφανώς όταν κάποιος ασχολείται έστω κι έτσι μαζί σου αλλά ξέρεις ότι αν δεν ασχοληθείς μαζί σου εσύ, δε θα λυθεί το πρόβλημα. Και για κάποιον περίεργο λόγο δε θες να το κάνεις και νομίζεις ότι δε μπορείς κιόλας. Ή σ΄έχουν πείσει από μικρή ότι είσαι άχρηστη ή σε έπεισαν αργότερα ότι θα γίνεις άχρηστη αν δεν κάνεις αυτό , εκείνο και το άλλο και τελικά καταλήγεις να είσαι άχρηστη πριν καλά καλά το καταλάβεις. Αγαπητό ημερολόγιο, κάπου εδώ σ΄αφήνω. Δεν έχει νόημα να αναμασάω τα ίδια και τα ίδια. Πάω να διαβάσω καμιά ανάρτηση με άποψη και χωρίς μιζέρια. Ούτε εγώ δε με αντέχω....

Related Posts

7 σχόλια

  1. χμμμ... Η χειρότερη μοναξιά είναι όταν δεν αντέχουμε ούτε τον εαυτό μας...
    Μην τους κάνεις τη χάρη να πιστέψεις για τον εαυτό σου οτι βγήκε σε αχρηστεία έτσι απλά...
    Ελπίζω μέχρι την επόμενη ανάρτηση σου να έχεις γίνει πάλι καλή παρέα για τον εαυτό σου!

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να αλλάξεις τον τρόπο που οι άλλοι επεμβαίνουν στο μυαλό σου. Μια χαρά σε βρίσκω. Εντάξει η τρελή χαρά, αλλά καμιά φορά η...μιζέρια -όπως αποκαλέις την κατάστασή σου (μια πολύ αρνητική λέξη)-μπορεί να φέρει αλλαγές.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μη ξαναδιαβασω τετοια....αχρηστη εσυ????????????
    αντε συνελθε και εκτιμησε τον εαυτο σου.....θα σε μαλωσω!!!!!!!!!!
    και δεν κανω σχολια σε αχρηστους...
    ελλη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επειδή το "δεν σου αξίζει αυτό, άλλαξέ το" στο είπα εγώ, σου λέω και το φωνάζω δυνατά μπας και τ’ ακούσεις ότι το πώς θα ζήσεις τη ζωή σου είναι δική σου υπόθεση και όχι τρίτων. Εσύ αποφασίζεις, Εσύ ζυγίζεις τα πράγματα. Εσύ είσαι ο έμπορος, εσύ ο αγοραστής. Εσύ αποφασίζεις τι θα πουλήσεις και τι θα αγοράσεις. Αν τώρα σου είπα αυτά που δεν ήθελες ν’ ακούσεις το έκανα γιατί ξέρω ότι οι ικανότητες σου είναι πολύ πολύ πολύ πάνω του μετρίου κάτι που δυστυχώς ο πεσσιμισμός που σε διακρίνει δεν σ’ αφήνει να δεις. Και κάτι τελευταίο αυτό το «σ’ ΄έχουν πείσει από μικρή ότι είσαι άχρηστη» μην το πιπιλάς συνεχώς, έμμονη σου έχει γίνει, κοντεύεις να το πιστέψεις, αν δεν το έχεις πιστέψει ήδη. Κι έτσι όπως σε βλέπω με το τσιγάρο στο χέρι σκέφτομαι πως το κάπνισμα μπορεί να βλάπτει σοβαρά την υγεία αλλά ρε Δεσποινάκι η ΗΤΤΟΠΑΘΕΙΑ την βλάπτει περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α,δεν μου άρεσε καθόλου η ανάρτηση αυτή δεσποινίς μου..Γιατί τόσος πεσσιμισμός;Για σήκωσε το κεφάλι,άντε γρήγορα..Κανείς δεν είναι άχρηστος και συ ,μια κοπέλα που έχει καταφέρει τόσα ,δεν έχεις το δικαίωμα να μιλάς έτσι..

    Τη ζωή τη φτιάχνουμε Δεσποινα όπως θέλουμε εμείς μέσα στα πλάισια των όνειρων και στα πιστεύω που έχουμε θέσει για τον εαυτό μας εμείς οι ίδιοι..Αν νιώθεις έτσι, μια ζωή θα νιώθεις ότι σε κάνουν οι άλλοι ό,τι θέλουν..Σήκωσε το κεφάλι σου,διεκδίκησε το καλύτερο για σένα χωρίς να βλάπτεις τους γύρω σου και χαμογέλα κοιτώντας μπροστά..Είσαι πολύ μικρή καρδούλα μου για να σκέπτεσαι έτσι..
    Ειλικρινά είναι σαν να βλέπω τη μεγάλη μου κόρη σήμερα όταν είναι στις μαύρες της..
    Πάντα λοιπόν της λέω να βλέπει το ποτήρι μισογεμάτο και όχι μισοάδειο και θα σου πω την αγαπημένη μου φράση από τον Καζαντζάκη _την λέω συνέχεια - που είναι το δικό μου σημείο αναφοράς και αυτό ακολουθώ..
    "Εσύ έχεις τα χρώματα έχεις και τα πινέλα.Ζωγράφισε τον παράδεισό σου και μπες μέσα"

    Για σήκωσε λοιπόν το κεφαλάκι ψηλά και χαμογέλα..Δεν αξίζει στον εαυτό σου αυτό που κάνεις..
    Στο κάτω κάτω ,κάθε μέρα ξεκινάει μια καινούργια ανατολή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. συμφωνώ με τον Μαρίνο, τα λέει ωραία και έχει δίκιο...
    Ερωφίλη Ψ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Ευριδίκη:
    "Εσύ έχεις τα χρώματα έχεις και τα πινέλα.Ζωγράφισε τον παράδεισό σου και μπες μέσα"
    Μου άρεσε πολύ αυτό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου