Ε.Π. (2)

Η απάντηση της Ε. για το Ε.Π. που αναρτήθηκε στο Βlog-άριθμο

Η Δ. έχει ένα μπλογκ και κάνει αναρτήσεις για οτιδήποτε της αρέσει ή δεν της αρέσει.
Η Δ. είναι το μαύρο πρόβατο στην αγέλη μας, σύμφωνα με πολλά πρόβατα, και το ξέρει αλλά δεν τη νοιάζει. (Και καλά κάνει.)
Η Δ. έχει καλύτερο γούστο σε ρούχα, παπούτσια και λοιπά από μένα και ξέρει να κυκλοφορεί σαν άνθρωπος στην κοινωνία.

Η Δ. μου κάνει κήρυγμα να πηγαίνω στη σχολή μου ενώ ξέρουμε πολύ καλά πόσο παρακολουθούσε κι αυτή όταν ήταν στη θέση μου.
Η Δ. νομίζει ότι έχει μείνει 9 χρόνων (ή 16, ανάλογα με την περίσταση) και το βλέπει ως κάτι αρνητικό ενώ ίσως να μην είναι τόσο.
Η Δ. ξέρει να κάνει ψώνια καταναλώνοντας τα λιγότερα δυνατά χρήματα. Κάποιες φορές βέβαια, μετανιώνει γι’ αυτά που αγόρασε ή λέει ότι ήταν ακριβά, και μετά δεν της αρέσουν κιόλας και κάθεται και κλαίει τα λεφτά που έδωσε… Και μετά η Δ. λέει ότι εγώ είμαι φραγκοφονιάς και καρμιροτσιγγούνης…
Στη Δ. αρέσει να συμφωνούμε κι όταν καμιά φορά έχουμε διαφορετική άποψη νομίζει ότι έχω αλλάξει στρατόπεδο και ότι δεν την καταλαβαίνω.





Διάβασε τη συνέχεια στο νέο μου blog despina's studio

Related Posts

10 σχόλια

  1. Πολύ γλυκό ποστ!!! Αγαπησιάρικο, τρυφερό και ανθρώπινο!! Να χαίρεσαι την αδελφούλα σου Δήμητρα και να είστε πάντα αγαπημένες!! -)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΠΛΗΓΩΣΕΙ ΠΟΤΕ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ.
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να ειστε καλα και οι δυο σας και παντα αγαπημενες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ο λαός ζητά αποκάλυψη της "Δ." ΤΩΡΑ!!!

    :-DDD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @fresco,@Μαρίανεφέλη η Δ. βρε είμ'εγώ!Δέσποινα you know...
    @Skroytzako @Alterego μακάρι!σας ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μια καλή αδερφή είναι θησαυρός στη ζωή ενός ανθρώπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχη ανάρτηση..Γεμάτη τρυφερότητα..Να είστε πάντα αγαπημένες και να ξέρεςι ότι πάντα η μία θα έχει ανάγκη την άλλη..Ότι και να γίνει πάντα έτσι θα είστε..

    Καλό Σαββατοκύριακο Δέσποινα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. οπου Δ μια χαρα διαβαζω και το Δεσποινα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου