Καλές Γιορτές!!!

Αχ!
Είμαι επιτέλους στο χωριό μου! Με την οικογένεια, με ανθρώπους δικούς μου, που οι τυπικότητες δεν έχουν σημασία και η οικειότητα δεν έχει χυδαία έννοια, αλλά είναι μια ζεστασιά και μια τρυφερότητα που νιώθεις να σε τυλίγει κάνοντας ακόμα και τις πιο ανούσιες συζητήσεις. Εντάξει, δεν είναι όλα τέλεια, εντάσεις δε λείπουν, τα μικρά είναι άτακτα, κάνουν φασαρία, μαλώνουν...Αλλά σημασία έχει αυτό που μένει : μια γλυκιά αίσθηση γαλήνης και ηρεμίας , η αίσθηση ότι όσο μακριά κι αν είσαι ανήκεις ακόμα εδώ...

Related Posts

5 σχόλια

  1. Χρόνια πολλά Δέσποινα! Να περνάς όσο γίνεται καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτά μου αρ΄σει να ακούω!
    Χαρές, ξεγνοιασές και πάνω απ'όλα αγάπη!!
    Καλες γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεσποινάκι μου γλυκό σου εύχομαι ολόψυχα Καλή χρονιά και να τα περάσεις όσο πιο όμορφα γίνεται με τους δικούς σου ανθρώπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή Χρονιά Δέσποινα...!
    Να περάσεις καλά και να γεμίσεις μπαταρίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή Χρονιά να έχεις Δέσποινα.
    Το 2010 να είναι γεμάτο υγεία, αγάπη, ευτυχία, επιτυχίες και πολλά χαμόγελα.
    Ότι επιθυμείς να το γευτείς μέσα στον καινούργιο χρόνο.
    Να περνάς πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου