Προσεχώς

Επειδή αυτές τις μέρες από έμπνευση έχω στερέψει , θα είμαι μαζί σας Προσεχώς

.
Μέχρι να τα πούμε-αργά ή γρήγορα- σας αφιερώνω το ομώνυμο τραγούδι...






Όσοι από τους αγαπητούς αναγνώστες νομίζουν ότι θα τους λείψω πολύ και δε θα αντέξουν χωρίς εμένα ας ακούσουν την web εκπομπή μου την Κυριακή 11-12 πμ  ή τη Δευτέρα 8-10 μμ στο Radio Music Heaven .
Όσοι πάλι δε μπορούν να συμβιβαστούν ούτε με αυτό ας μου γράψουν ένα μηνυματάκι στο φόρουμ της εκπομπής να τους αφιερώσω κανένα τραγουδάκι να τους περάσει ο καημός.
Φιλάκια!

Related Posts

4 σχόλια

  1. Το τραγουδάκι θα το ακούσω κάποια άλλη στιγμή αλλά τις εκπομπές σου σίγουρα θα τις ακούσω!
    Πολλές καλησπέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΡΓΩ ΛΙΓΑΚΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΟΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ.ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΣΑΣ:))))))
    ΘΑ ΤΙΣ ΑΚΟΥΣΩ ΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο,τι και αν κανεις ευχομαι να σαι καλα!!!Θα σε περιμενουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου