Τι να την κάνω τη φιλία σου όταν...

"...Τι να την κάνω τη φιλία σου όταν καταδέχεσαι να μου τη χαρίσεις σα να μου κάνεις χάρη; Λες και δεν την κέρδισα τόσα χρόνια με το να'μαι κοντά  σου έστω κι από μακριά κάποιες φορές. Λες και δεν ήμουν πιο κοντά σου απ' όλους όσους ήταν κοντά.

Τι να την κάνω τη φιλία σου όταν είναι κάτι που το δίνεις στον πρώτο τυχόντα με την ίδια ευκολία που καταδέχεσαι να το δώσεις σε μένα και απειλείς πως θα το πάρεις πίσω με την πρώτη ευκαιρία; Λες και η φιλία είναι κάτι που ανάβει και σβήνει σαν φωτεινή επιγραφή με το πάτημα ενός κουμπιού.



Λες και η φιλία δεν είναι τα συναισθήματα που νιώθουμε για κάποιον , η τρυφερότητα , το ενδιαφέρον , η ζεστασιά αλλά ένα προνόμιο που παραχωρούμε και αφαιρούμε ανάλογα με το συμφέρον μας, με το "τι είναι σωστό για μας εκείνη τη στιγμή" .
 Όχι, καλή μου, δεν την καθορίζουν οι στιγμές τη φιλία. Η ευτυχία ναι, ίσως, είναι κρυμμένη στις στιγμές. Αλλά η φιλία είναι στη ζωή χαραγμένη, σε μια ολόκληρη ζωή από μικρές και μεγάλες θυσίες που κάνεις, χωρίς ποτέ να αφήσεις τον άλλον να αντιληφθεί το κόστος τους. Κι επειδή κάνει κι αυτός για σένα το ίδιο, σου συγχωρεί τις αδυναμίες και τις λάθος κινήσεις, γιατί ξέρει ότι πίσω ακόμα κι απ' αυτές μια θυσία κρύβεται...."

Related Posts

5 σχόλια

  1. ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ.
    Η ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΕΞΗ ΙΕΡΗ
    ΑΝΘΟΣ ΠΟΥ ΑΝΘΙΖΕΙ ΣΠΑΝΙΩΣ
    ΜΑ ΑΝ... ΑΝΘΙΣΕΙ ΚΑΠΟΤΕ
    ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΙΩΝΙΩΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μετά από πολύ καιρό, εντελώς τυχαία έκανα κι εγώ ανάρτηση με τον ίδιο τίτλο!!!!
    Καλό Σαβ/κο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τρελή εσύ,τρελή εγώ,δε θέλει και πολύ! Τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται εξάλλου!
    Καλησπέρα, κι ας είναι άλλη μέρα elli!
    Σκρουτζάκο, μου θύμισες τα λευκώματα των μαθητικών χρόνων τότε που πιστεύαμε περισσότερο στη φιλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Erxomai sto poly Ομορφο blog σου απο της Cinterella`s .θα αφηνω κανενα σχολιακι που και που.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου